HTML

Edward Stanley mondta:

Akik úgy vélik, hogy nincs idejük a testmozgásra, azok előbb-utóbb kénytelenek lesznek időt találni a betegségre. Edward Stanley

Címkék

06.
március

Az első

Huxley  |  Szólj hozzá!

2012 augusztus 2-án kezdtem el futni. Ekkora jutottam el oda, hogy a fejben elhatározott egészséges leszek, leadom a felesleget elhatározás tetté váljon. Előbányáztam 2008 körül vásárolt Adidas Falcon Elit cipőt és hasítani kezdtem a levegőt, egészen 500m-ig, ezután már kapkodni kezdtem az előbb még hasított levegőt. 2 km volt a táv, 12 p/km-es tempóval.

Ezután kezdtem el az 5 km-es edzéstervet*, vettem Polar órát, majd kiegészítőket hozzá (G1 gps, stb.). Már az első edzések során is figyeltem, hogy ne legyen nagyon magas a pulzusom. Vége lett az edzéstervnek, és mint a kezdő futók futottam ami belefért 5 km-eket magas pulzussal, mondván nincs megállás ide nekem mindent! 

Kifáradtam, lesérültem, igaz normális cipőm sem volt. Kb fél hónapos leállás és cipővásárlás után (Asics GT-2170) 2012 október 25-én kezdtem újra futni 5,5-6,5 km-es távokat (első nap 5,5 km, másnap 6,5 km, majd pihenő) heti négy alkalommal futottam egy héten. 10 p/km-es átlag 146-os pulzussal kezdtem. Február végére eljutottam a heti 3-4 futás 8,5-13 km-e távokra és az átlag 146-os pulzushoz sikerült lemennem 7:07 p/km-es tempóra.

Összes megtett km-em (augusztus óta): 668 km.  
Súlyom 80 kg-ról 64,2-re ment le, amiben nagy segítségem volt a kaloriabazis.hu oldal.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

*5 km-es edzésterv: http://edzesonline.hu/edzesterv/5/elso_5_kilometerem

Címkék: futás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fkkm.blog.hu/api/trackback/id/tr85088381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása